Snön

jaa vart kom snön ifrån?
när jag var på väg till jobbet vid 19 tiden så snöade. Och när jag skulle hem från jobbet så snöade fortfarande kan snön inte ta en paus. Orkar verkligen inte med snön nu. Jag fryser så lätt av mig ovasett hur mkt kläder jag har på mig så fryser jag.

Borde strax gå och sova. ska städa hela lgh imorron. Sen ska sambon tvätta. Så vi kommer få det rätt snyggt här hemma igen. Måste göra klart tills juicy kommer hem. Ska nog åka o hälsa på henne i helgen. Måste bara ringa hennes uppfödare.

Idag (torsdag) så blir hon 4v. så hon börjar bli roligare att umgås me. Det är skönt att kunna följa sin hund från den föddes.

Nu med att snön kom så vart mina andra två hundar glada. hoppar och skuttar i snön.  Det kommer sluta me att jag har en liten snöboll här hemma sen.

Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

Svar: Hahah, näädå :D Inte mina små sötnosar inte :D Ja förhoppningsvis blir det de. Jag känner att de är dags : )

2008-03-06 @ 17:20:39
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: joanna

Svar: då har de ändrat tebax de väldigt nyligen för de har legat på 15 000 + innan. kan du nämna en kennel i sverige (som funnits mer än 5 år i alf, finns så otroligt många nystartade kennlar just nu som bara har de som en "trend grej") som ligger på 12000?? ja vet nämnligen ingen. och de är inget fel på polly och tyras stamtavlor! föräldrarna är väl meriterade! om jag inte minns galet så är de elvis som är far å han är champion. och uppfödaren avlar på friska hundar! och så har hon 10 års erfarenhet. (om jag inte kinns fel så blev kennelnamnet godkänt 97 elr 98)

mvh Joanna

2008-03-07 @ 10:51:49
URL: http://amstafflover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0