bitch? jag?

Ja tydligen så e jag en för jag tog gästernas pengar igår. Jag e väl ingen bitch för det? Jag gjiorde ju bara mitt jobb.
Men annars hade jag riktig trevlig kväll på the bridge. Sista timmen satt jag o garva åt allt. Så en av gästerna frågade om jag var hög. Så jag frågade hans vän vad det va i vattnet han hade hämtat åt mig.O så börja dem garva åt mig. Saknar att jobba där redan, skulle hellre vilja jobba där idag än igår. men inte mkt att göra åt. Men fundera på ta en liten minisemester. E inte riktigt nöjd över mig själv o mina resultat på jobbet så jag vet knappt vad jag ska ta mg till längre. Jag verkligen avskyr att gå till jobbet. Jag brukade älska att gå till jobbet innan.
Ska se va min chef säger. Det är nog både för båda mig o företaget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0