Kvällens bravader

Nu har man ätit middag, rättare sagt sushi, ordentlig middag enligt mig..  NU ska man göra sig klar för jobbet., sminka sig, fixa håret, hoppa i arbetskläder. Ja man måste ju se bra ut när man jobbar. Det vet ju alla. Jag har kommit på att killar som säger att dem itne e som alla andra e faktiskt just det. Om inte värre faktiskt. Träffa ju en kille som va helt underbar men visa sig vara en riktig skitstövel. haha tur att det aldrig blev nåt o han hållerredan på med en ny tjej. stackars henne säger jag. nu är det inte långt kvar tills olika saker sker. bla att jag fyller år, Ska bli jävligt niec. Sen blir det ju party i helgen med dem bästa..  Kläderna e inför skaffade. har ju min stylist...

nej dags att göra sig klar. kl e mkt nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla dom bästa e juh inte me!! :(

2009-11-15 @ 23:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0