Livet e på väg mot rätt riktning

Håller på få ordning på mitt liv och det känns så skönt. ska snart åka ut till mitt ex hämta min post för sista gången.
sen ska jag prata med pappa om vi kan åka ut  hämta sista grejerna någon dag. Så allt det där blir ett avslutat kapitel. Har hämtat hem massor av saker. inte så mkt kvar.. 

Sen min älskade Hugo bor just nu hos morfar pga löp här hemma. Min lilla Prada börja bli en riktig stor flicka. Snart blir hon även 7mån. Tiden går så fort, Känns det var igår jag hämta hem henne Men snart haft henne i ett halvår.

Ligger iaf just nu o väntar på att pappa ska komma hem så jag kan åka ut till nacka. Sen får jag med mig besök hem, Ska ligga o kolla på film ikväll. Riktig liten myskväll ska det bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0