Mysdag

Ligger i sängen och myser med två av mina hundar i sängen. Jobbade igår och ickså mkt kommentarer. hade min stylist hos mig igår. Det e ju jobbigt att vara jag ibland. Det är inte lätt att vara snygg. En av vakterna som man inte brukar prata med kom o prata för första gången. Och han kom flera ggr. Lite småroligt, men det absolut bästa e att han inte kom på vad ja jobbade med först. Stod o snacka med han först i baren när ja hällde upp vatten åt mig.

Sen någon av gästerna tog bilder på mig igår.  Skulle vara kul o se hur man såg ut på dem.  Vad ska jag säga inte lätt att vara snygg o populär.

Vad händer idag då??  JO jobb ikväll på K15 eller vad dem nu har bytt namn till. Så snart ska jag börja göra ordning mig själv. Kan ju inte se ut som hej kom o hjälp mig liksom. Hoppas att alla får en trevlig kväll idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0