Nu är det inte långt kvar

japp ligger här och tar det lugnt. Snart fyller man ju år. Va o köpte lite godis. har haft värta film dagen idag. Legat o kollat på massa filmer. Och mer ska det bli. Ska bli riktigt nice att fylla år.. men idag har det vart en riktigt jobbig dag. Idag var det 3år sen farmor gick bort. O jag vaknade av att jag grät den dagen skulle jobba natt. o var beredd på att åka o jobba oxå. Va i sådan konstigt tillstånd. men jag tror att farmor visste att hon skulle dö några dagar innan, För hon frågade mamma så konstiga frågor om min present, Om det va tilräckligt mkt. om det inte var för lite. Ja såna grejer det brukar hon aldrig göra annars.

nee nu ska man nog fortsätta sitt film maraton.. se om det blir nåt spännande inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0