torsdag

Ligger här o myser med hundarna i sängen o lyssnar på musik, nu är det då inte långt kvar tills man fyller år. Längtar redan efter det. För första gången så längtar jag efter min födelsedag det har jag då inte gjort på 3år. Har alltid tyckt den har vart tragisk, ensamt. Ja såna saker. Men nu iår så blir det utgång med världens finaste människor, dansa ha kul. Så mkt drickande kommer det inte bli för min del. håller ju helst mig borta från alkohol. Ser ju hur människor blir varje gång jag jobbar..

Var och fixade mina naglar igår på american nails, så skönt att bo så nära dem. krypavstånd verkligen. Så man kan ju sticka in huvudet när nåt händer med ens naglar.  Snart får jag ett paket från ingelita. en till väldigt kort kjol o inte klagar jag.. Jag e bara nöjd. Snygga kläder på en snygg tjej e då inte fel.


Idag blir det jobb man har inte direkt lust att gå till jobbet,. vill bara krypa ner täcket med varmchoklad o glo på filmer.  Men vad ska man säga. Chefen älskar mig så vad gör man inte för pengar o för han. Haha, drömde om han för ett tag sen o berätta det för han o va jag hade drömt. Självklart börja han garva. Va händer? jo jag får jobba på det stället jag hade drömt om. Jag säger ju det. man ska berätta sina drömmar för chefen. Man vet inte hur det kan sluta.. Kan inte sluta illa iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0