Vilket pissväder

Ja det kan man ju lugnt säga att det e här i sthlm. Men det e ju inte så kallt. så man kan ju inte klaga.. rätt behagligt att gå ut. Ligger i sängen o pratar med en av entrevärdarna från jobbet.  O självklart så ligger man o lyssnar på underbar musik. Man blir ju sugen på att dansa.

Nu är det verkligen inte långt kvar tills jag fyller år. endast 2 dagar o jag ska jobba inatt så tiden kommer gå ännu fortare. O folk garvar åt va jag önskar mig. Har nämligen börjat önska mig presentkort på Ikea men det e ju skitbra att ha. Finns så mkt jag ska köpa där senare. Orka liksom slänga ut massa pengar då kan man ju ta presentkort iställe.

Ska ju ha en till garderob därifrån som jag redan har. Serien har jag för mig att den hette PAX. Älskar nämligen min garderob jag har nu men den e för liten för mig. Behöver en större garderob för mina kläder.

Hade en riktig myskväll igår. Var ju först i fiskis o hämta min post o fick en påskrift angå kenneln. Exet ska ut ur MIN kennel. Sen var jag o hämta rek post från affären sen var det bara att åka till slussen, vänta på polaren som kommer från orminge, Åkte hem till o tog promenad med hundarna sen låg vi o kolla på termintor 2 och En djävulsk romans.


snart blir det att gå ner till affären o handla hem lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0