jobb idag

Sitter och funderar på varför tiden går så sakta? Ska nämligen jobba idag o jag vill göra det nu så jag kan bara åka hem och sova sedan.
Sitter även o väntar på att min nya mobil ska komma den ska ju komma nu i veckan, Sen väntar jag på ett paket från ingelita.se Har beställt lite kläder därifrån som jag ska ha på mig när jag fyller år. Det är ju inte långt kvar nu tills att jag fyller år.
Sen även köpt en snygg mysdress färifrån som kan va bra att skutta omkring i när man e hemma, ska gå ut med hundarna. Ja ska ha en riktig liten myskväll.

Vissa av sakerna jag beställde försvann från hemsidan efter jag hade bestämt. Lite smått roligt..
Men nu ska jag sova en stund så jag orkar jobba ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0