Måndag morgon?

ja är det för en del medans det är natt för mig och ska snart gå och lägga mig. Första gången nu på flera dagar så ska jag sova själv. Har träffat en sådan underbar kille. Killen man verkligen drömmer om men som man inte tror att han finns. Men jag har verkligen lyckats hitta min drömkille. Det känns lite trist att inte får lägga sig brevid honom inatt nu när man har blivit lite van med det. Men det e bra att öva att vara ifrån varandra när han snart ska till Usa och spela. Han jobbar nämligen som DJ. Ett av hans jobb iaf. 

Ikväll så har man jobbat på kära underbara ducken igen. Spelat mot massa roliga gäster med det bästa var att jag spela mot en som har jobbat med detta men i las vegas. Det var det han sa iaf o om han nu har det så ska jag va stolt över mig själv. Det skulls vara väldigt coolt. Hade även en dealer från Betman idag. Sa åt han att komma o spela hos mig på Tisdag igen när jag jobbar där igen. Det är alltid kul att spela mot han. Han är så trevlig, glad. Alltså en riktig skön lirare att spela med. Från vissa andra som jobbar där

Nu blir det dags för en promenad med hundarna, försökte få med en polare men han verkar visst ligga o sova. Sen blir det sova för mg med om jag inte slår på någon bra film innan. Man kanske ska ha filmdag hela dagen imorgon. Är ju ledig från jobbet. Ligga hemma o mysa inte göra så mkt.

God natt allesammmans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0