Meningen är väl att man ska gå av rätt?

Ja, det är vad jag iaf har hört för då slipper man gå så långt. Var helt i mina egna tankar på nattbussen hem så det slutade med att jag missa min hållplats och fick hoppa av hållplatsen efter. Så det blev extra promenad för mig idag.
Skönt att man hade en riktig vinterjacka på sig för det börjar bli väldigt kallt ute. Mina händer va lite kalla när man äntligen kom hem.

Sen har jag funderat på vad vitsen är med killar o ljuga egentligen. Dem är riktigt duktiga på det egentligen. Och värsta är att dem tror inte vi tjejer vet om att dem ljuger. Ljuger dem för att inte såra? Då borde dem egentligen borda tänka om. Lögner sårar mer än sanningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0