Shopping till hundar?

Har blivit tillsagd att jag måste köpa någon tröja som mina hundar kan ha på landstället när dem åker dit på helgerna. Brukar inte vara så varmt där ute när dem kommer dit. Allt el är avstängt förrutom kylen o frysen.
Men har inte hittat nåt jag verkligen gillar. Visst det ska ju vara enkelt. dem ska bara ha det inomhus tills dem har fått upp värmen i huset. Mamma tycker dem behöver overall men det tycker jag känns onödigt. Räcker ju med tröja.

Fundera då på  dem här :

 

Fundera även på köpa nya matskålar men inte hittat några jag gillar. Så om du vet några snygga matskålar så är det bara att tipsa mig.

 

Bilden är tagen från http://spoileddog.jetshop.se/  världens bästa webshop. Hon som har denna har världens bästa service.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0