Söndag - myskväll

Ligger hemma o har det bra efter har jobbat i helgen o umgåtts med min darling. Har även gjort klart min fot som vart helt misslyckad från början. Han som gjorde den första gången har verkligen misslyckats totalt med mina tatueringar som han har gjort. Så nu är foten klar o sen ska jag göra om o göra klart den i nacken så den så ser bra ut.

Sov hemma hos min darling inatt. Riktigt mysigt att krypa ner tätt intill han. Han var ledig igår så han va ute o festa så mötte jag upp han sen efter jobbet. Han va ju lagom full så man fick sig ett gott skratt.


dags att kolla hur det går för maten. Ska äta riktigt god mat idag. Kyckling o pommes :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0