Sova? va e det för nåt

Ligger helt klarvaken efter att ha sovit några timmar. Kroppen tyckte det var dags att gå upp väldigt tidigt. Somna nångång vid halv 2. Och har nu vart ungefär vaken en timme.  Även hunnit gå ut på promenad med mina hundar som låg och sov. Det var ju inte så populärt tyckte dem.

Hade en riktigt trevlig kväll igår. Var och spelade biljard med några kollegor sen gick vi ut o käkade. Då lyckades värkdens goaste unge att spilla ut en halv öl på mig. Hon e ju bara 5mån så man kan inte bli förbannad utan man sitter mest o skrattar åt det hela. Jag har försökt kidnappa med mig henne hem varje  gång.  Vi har träffats men har aldrig lyckats något bra.

Känner hur min klocka börjar ringa. Jag vill slå mig ner, skaffa familj men hittar ingen kille som skulle duga åt mig. För jag kommer aldrig göra mig av med mina hundar o killar verkar tro att chihuahua e något bög grej, så att dem måste spela coola o säga vilka råttor man har. Men slutar oftast med att dem sitter o klappar hundarna ändå.

Varför ha stor hund? Vad är det som e så macho med det hela. Sett hur många killar inte ha pli på sina hundar o de tycker de är så coola med sina hundar.

Nej nu ska jag försöka sova lite igen. Ska jobba idag vid halv 7 ( ja på kvällen dvs)  Bok ska med, glatt humör ska med. O självklart mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0