Städar

Jag är duktig idag. Leker värsta hemmafrun, fast jag är singel. Håller på storstädar i vardagsrummet. Även vart på Rusta o köpt mer rengöringsmedel. KOmmer blir så fint i vardagsrummet hemma.
Vet inte hur många ggr man har skurat golvet. Men det ska bli rent och fint. Men än är jag inte klar. Lyfter ut ganska mkt nu från vardagsrummet så jag kommer åt bättre.

Inatt kommer Söt till mig och sover. riktig underbar liten filur.  Sen ska vi till bromma imorgon till djuraffären där o handla hundmat sen ska man kolla om man hittar några snygga billiga matskålar. Dem jag har nu som är i rostfritt ska jag ta ut till landstället iställe. 

Fundera på ha riktigt storstädning i köket oxå så det blir rent o fint där med.

Ska snart hoppa in i duschen, ska till vetrinären med Juciy idag o kolla Patella på henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0