En strålande dag

Här sitter jag, väntar på att tiden ska för att sedan göra mig klar för att åka o jobba.  Men min hals vill inte att jag ska göra det. Ligger och hostar och har vart sjuk nu tok för länge. Men att ligga hemma är inte något som funkar för mig. Jag blir tok för rastlös av mig. Försökte ha en filmkväll igår men gick inge bra. Filmerna jag vill se funkade inte.
Vill nu verkligen till jobbet

Men måste åka ut till mitt ex någon dag o hämta lite post. Jag har inte haft orken att ändra vart jag bor pga jag har vart sjuk. Måste kolla om det finns några roliga hundutställningar för min lilla som man kan anmäla sig till
Var ju på hund utställning nu i helgen som var. Jucy och Prada fick hp sedan vart dem bir o bir-valp. Juicy placera sig även som big 5 i gruppfinalen. Är riktigt stolt över henne.

Min duktiga lilla flicka  (Mini paws blenda)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0