Nu så är det fredag

Nu så har vi äntligen fredag här. Sitter här och samlar ork för att jobba ikväll. Har vart sjuk i 3v och blir inte bättre. Men inte hindrar det mig från att jobba. Ska jobba hela helgen. Så jag hoppas det blir spel nu när man ska jobba på klubb igen. Var ett tag sen man gjorde det. Fundera på att glo lite på film o tänkte göra om någon har filmtips på vad man kan se för nåt.

Tänkte visa lite bilder på mina hundar. Var ju ett tag sen jag visa dem här.

Först ut har vi Hugo min hane som snart blir 3år gammal. Stora pojken.

 

Sedan har vi Juicy som är lite över 1½år.

 

 

 

Sist ut har vi minstingen prada som snart 5mån gammal.

 

 

Och sedan än fin bild på dem alla 3

Mina små älskingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0