Var ett tag sen

Ja det var ett tag sen man skrev här. Hur lång tid vet jag inte riktigt men det måste nog vara ett halvår sen man skrev här sist.

Har just nu min sista dag på semestern men ska på personalmöte idag. Sen blir det jobb igen. Har även lust att byta jobb helt. Men vet inte riktigt vad jag vill jobba med. Saknar att ha ett liv. När alla har kul på helgerna så sitter jag o jobbar. Saknar att dra på utställning.
jag kan nog inte komma ihåg sist jag var på en utställning. Tiden räcker inte till. pengarna räcker inte till.
Man får dem sjukaste räkningarna efter varandra. När blir man klar med alla idiotiska räkningar egentligen. Sånt som e onödigt.

Numera är jag även 5hundsägare. Det märks ju inte så mkt i kostnaderna. Har ju fortfarande billigare matkostnader än när jag hade en stor hund. Jag kommer nog inte upp till hälften vad jag la ut på honom per år i bara mat.

Enda som märks lite e ju försäkring men den är ju inte så farlig.


Fundera på om man ska ha liten utförsäljning av vissa kläder som man inte kan ha längre så man får inte lite pengar.
Jag har ju även blivit duktig. Köpt egen frys hem till mamma o pappa.  Så jag betalar hyra o min egen mat. o har inte eget rum  *asg*
 
Har börjat kolla efter hus lite smått. Hitta ett jag ville ha. Som var lagom stort åt mig o hundarna.. Enda man behöver göra då e att göra så man kan bo där på vintern. Man har bara vatten till maj-sept..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0